18 Mayıs 2015 Pazartesi

Ciğerparem!...

Seni kollarıma aldığım o ilk gün.
Daha dün gibi…

Bebeğim?
Sen dünyayla tanıştığında,
Ay ve güneş gülümsememi izliyordu.
Yeni yeni atmaya çalışırken adımlarını,
Benim ruhum, âlemin kapısına doğru yürüyordu.
Çiçek bahçelerini andıran o gamzeli gülüşlerin…
Zeytin karası gözlerinle bakarken bana,
Gökyüzünde uçan kuşlar bile
Mutluluğuma şahitti...

Bebeğim!
Küçücükken sen!
O masum, cennetsi kokunu çekerdim ciğerlerime
Ve açılırdı nefesim…

Şimdi…
Ne çabuk geçmiş o koca yıllar?
Bir kuğuyu andıran o beyaz kanatlarınla,
Yuvamdan uçmaya hazırlanıyorsun…

Kalbi merhamet baloncuklarıyla dolu şu “baban!”
Sevgiyle besleyip büyüttüğü gönül gülşenini
Gözyaşlarıyla ıslatır.
Bir bahçevan gibi, sabır ve şefkatle
Yüreğimde büyüttüğün o muhabbet güllerini,
Bir deste buse ve tebessümle sunuyorum.

Hüznün ruhumu sardığı,
Sessizliğin çöktüğü karanlık gecelerde
Sizleri tüm kötülüklerden korusun diye.
Dualarımı ulaştırıyorum Rabbim’e…

Memdoğlu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder